Rekeningrijden begin er niet aan elke menselijkheid is ver te zoeken. In januarie op mijn kaart onverklaarbaar een negatief saldo van enkele euros. Onverklaarbaar want ik reis op rekening. Wel heb ik heb de kaart opgewaardeerd maar zoals mij nadien is uitgelegd werkt dat niet zo als je op rekening rijdt dan krijgt je een factuur. Ipv opgelost door opwaarderen kreeg ik dus een herinnering. Vervolgens is de €4,15 opnieuw betaald echter dit is op een andere factuur afgeboekt en dus ontvang ik een derde en "laatste “herinnering waarbij gemeld dat het bedrag binnen 5 dagen op hun rekening moet staan. Ik ben de moeilijkste niet ik heb ook deze keer weer betaald. Bij iedereen aan wie je betaald staat het geld direct op de rekening zo niet bij de NS. Vertraging is zo onderdeel van het "bedrijfssysteem” dat heeft ook invloed op binnenkomende betalingen.
Allemaal tot daar aan toe ware het niet dat ze nu melden dat men per morgen mijn abonnement afbreekt vanwege die paar openstaande euros die nu feitelijk drie keer voldaan zijn. Het abonnement is steeds keurig op tijd geind maar vanaf morgen niet meer bruikbaar en betaald geld wordt niet geretourneerd.
Een paar treinen later zal de NS tot de conclusie komen dat zelfs die spook € 4,15 op tijd betaald was. Hoera!!!! Dat ik zelf al drie keer betaald heb daar ben ik bij mijn NS vrienden nog niet eens over begonnen dat gaat daar niemand snappen.
Nu zou je zeggen 1 telefoontje vandaag nog en het is opgelost maar nee das helaas niet hoe het werkt. Drie telefonische gesprekken en zes begripvolle chats verder heb ik wel begrepen dat iedereen erg met me meedenkt maar niemand deze sof nog kan voorkomen daarvoor is minimaal 3 dagen nodig en die tijd heeft u niet meer. De trein die rijdt en staat niet zomaar stil. NS doe hier eens iets aan.
Het gaat hier om een vaste klant die jaarlijks voor honderden euros bij de NS besteedt. Klantenbinding top!!!!!