Abonnement. Hallo, op 24 juli heb ik een abonnement gekocht. Vanaf vandaag is mijn OV-chipkaart actief, maar ik heb deze nog steeds niet thuis ontvangen. Wat in deze situatie? De kaart is vanaf vandaag geldig en ik kan niet reizen.
Neem telefonisch (dat schijnt momenteel sneller te zijn dan via chat of social media) contact op met NS klantenservice. Zij kunnen kijken waarom de kaart er nog niet is en afspraken maken hoe ze de kosten van de reizen die je met dit abonnement wilt maken kunnen compenseren.
Voor de korte termijn (als je kaart bijv. dinsdag pas in de bus valt) kan je terecht op https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html
Maar neem zeker contact op, voor het geval het langer mocht duren of er iets misgegaan is.
Kans is groot dat men je naar TLS/OV-chipkaart verwijst, die de kaarten produceren en (per PostNL of Sandd briefpost, zonder Track&Trace) verzenden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.