Skip to main content

Beste NS team,

 

ik heb al sinds januari geen antwoord van jullie.

het gaat om een bedrag wat ik terug krijg.

wanneer schrijven jullie het over? Een maand terug heb ik er ook naar gevraagd.

nu zijn we weer een maand verder en in jullie mail van januari staat dat jullie binnen vijf werkdagen reageren.

ik heb begrip voor als dingen wat langer duren, maar twee maanden vind ik wel kwalijk?? 
 

Graag ontvang ik per direct een bericht en eind deze week het bedrag.

zo niet dan zal ik kijken of ik juridische informatie kan inwinnen. 
 

Met vriendelijke groet,

Isabelle 

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met zaken rondom terugbetalingen.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Reken op minstens 3 maanden.


Reageer