Skip to main content

Behandeling van klachten en onbruikbare code


Via verschillende wegen (via de telefoon, chat en klachtenbrief) heb ik aandacht gevraagd voor de problemen (o.a. veel verstoringen in de treindienst, overstappen die niet aansluiten en te korte treinen op de drukke momenten) die ik ervaar met de treindienst van de NS. Helaas blijft de terugkoppeling heel algemeen en gaat men niet inhoudelijk in op de problemen. Uiteindelijk kreeg ik van een medewerker van de klantenservice een code. Deze code was voor een dagje uit met trein. Een vriendelijk gebaar. Toen ik deze wilde gebruiken, werkte de code helaas niet. Opnieuw contact gezocht met de klantenservice, ik kreeg een nieuwe code. Maar ook deze blijkt niet te gebruiken. Hoe kan het dat zowel de treindienst als de afhandeling van klacht zo stroef verloopt en dat uiteindelijk, het op zich vriendelijke gebaar, ook niet te gebruiken is. Ik geef het geloof ik maar op.

3 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13641 reacties
  • 11 april 2025

Lijkt mij stug dat beide codes niet werken. Hoe probeer je de code te verzilveren? Doe je dat via deze pagina? https://www.ns.nl/kaartjes/couponcode

 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3118 reacties
  • 11 april 2025

Wat vervelend! Als klantenservice kunnen we de klachten inderdaad doorzetten, maar we hebben helaas geen invloed op wat er verderop in het proces gebeurt. Meestal wordt deze feedback kritisch gelezen en intern afgehandeld. Heb je inderdaad de link gebruikt die MoDe aangeeft? Anders mag je de codes in een privébericht naar mij sturen en dan kijk ik dat voor je na.


  • Auteur
  • Intercity
  • 14 reacties
  • 11 april 2025

Veel dank ​@MoDe voor de tip! Ik gebruikte de code bij het afrekenen via deze weg, https://www.ns.nl/kaartjes/. Enigszins gek dat de code via deze weg niet werkt. Het raadsel van de code is nu in ieder geval opgehelderd.


Reageer