beantwoord

bestelde e-tickets

  • 9 September 2022
  • 7 reacties
  • 325 Bekeken

Goedemorgen

dinsdagavond E-tickets gekocht maar niet ontvangen.

woensdagmorgen nieuwe tickets gekocht

Almelo -Delft retour 2 personen 64.00

gebeld met klantenservice en die zeiden dat de status niet betaald was van mijn bestelling.

het bedrag is echter wel van mijn rekening gegaan.

en ik zou een screenshot van mijn betaling toevoegen.

 

 

icon

Beste antwoord door Thom 9 September 2022, 09:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U veronderstelt dat dit forum een onderdeel van Klantenservice is, maar wij kunnen niet bij de administratie. U moet contact opnemen met Klantenservice

Reputatie 7
Badge +3

Screenshot betalingen kun je meesturen via pb Facebook NS, dm twitter ns_online of chat. Hou rekening met lange wachttijden voor je een reactie krijgt.

Voor een volgende keer kun je het beste telefonisch contact opnemen als je na een uur de kaartjes nog niet binnen hebt. Ze worden dan opnieuw gestuurd.

Badge +3

Ze moeten het probleem gewoon oplossen dat je niet meteen op je persoonlijke pagina komt na betaling (wat wél werkt als je de taal op Engels zet). Bij Nederlands is het inderdaad wachten op een mail… 

 

Badge +3

Och ja… neem maar contact op als je het binnen een uur nog niet hebt.

Ondertussen blijft het een loterij https://twitter.com/elisab_th/status/1586364762644008960

hallo, ik heb een half uur geleden een ticket gekocht voor vandaag, en heb nog niets ontvangen. Enig idee hoe dat kan?

NS: Heb je ook al in je ongewenste e-mails gekeken? Hier wil het ticket ook wel eens in terechtkomen.

Ongewenste e-mails? Waarom zou een e(vil) ticket daarin terecht willen komen? 🎃

Ticket zojuist ontvangen! Niet te doen dit

Tijdstip van melden 16:30 (dus half uur eerder besteld). Tijdstip ‘zojuist ontvangen’ 21:15

Reputatie 7
Badge +1

Een bekende van me had gisteren ook het bekende probleem na de betaling:

Het geld was van de rekening maar ns.nl dacht dat de de bestelling nog in het mandje zat. Net toen ik haar had gezegd na een halfuur de klantenservice te bellen, kwam er dan toch een e-mail.

Komt echt professioneel over.

Ik heb 3 x e ticket per vergissing gekocht en maar eentje gebruik van gemaakt.

Goedemorgen sabbat.baza. Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice.

U veronderstelt dat dit forum een onderdeel van Klantenservice is, maar wij kunnen niet bij de administratie. U moet contact opnemen met Klantenservice

 

Reageer