Ik reis veel met de trein en vandaag helaas de pech gehad dat nadat ik uit de trein was gestapt, mijn portemonnee niet kon vinden. Hier zitten mijn OV-kaart, bankpas, etc in. Na een kort telefoontje naar de bank om te zorgen dat iemand niet met mijn bankpas aan de haal was, belde ik met de NS Verloren (Gevonden?) Voorwerpen. Hier sprak ik met een hele aardige meneer die zowel empathisch was als meteen mij hulp kon bieden. Ik vertelde hem in welke trein ik had gereisd en waar ik ongeveer had gezeten en hij zei "ik bel meteen de conducteur." Na 20 minuten werd ik teruggebeld door een zeer vriendelijke dame om te vertellen dat mijn portemonnee was gevonden en dat ik met een identificatie nummer ( ik had natuurlijk geen ID meer want die zat er ook bij) het de komende 5 dagen kon ophalen bij station Arnhem. Een uur later stond ik daar aan de balie waarbij ik weer geholpen werd door een vriendelijke dame en was het allemaal opgelost.
Gevonden voorwerpen is een proces dat veel "gedoe" levert voor een grote organisatie, maar mijn grote complimenten aan de NS als organisatie voor het inrichten van simpele en effectieve processen, als aan de behulpzame mensen die bij de NS werken die zo'n vervelende situatie minder erg maken. Ga zo door!
Goedemorgen reizigermetparaplu. Welkom bij de NS Community.
Wat leuk om te lezen dat de hoofdconducteur zijn boodschap je heeft geraakt. Ik heb het compliment doorgezet, bedankt hiervoor.
Beste NS,
Ik wil graag een compliment uitdelen aan de conductrice of machinist van trein 1532 van vrijdag 19-04-2024. Amf v 10:26. Asd a 10:59.
Na een stop in het pittoreske Hilversum rijden we door naar het prachtige Amsterdam Centraal.
En dan ook nog zo vrolijk. Het maakte gelijk mijn dag goed. Ik was spontaan verliefd. Helaas heb ik haar de trein niet zien verlaten in Amsterdam.
Groet,
Martijn
Hey MvdM87. Welkom bij de NS Community!
Ik heb je compliment doorgezet, bedankt dat je dit met ons deelt!
Een groot compliment voor de conducteurs Jur en Ozlem op 21 maart 2024. Intercity Arnhem -Den Helder / Amsterdam -Vlissingen. Op station Arnhem kreeg ik op 21 maart bij een stress-situatie een paniek aanval (door PTSS klachten).Ik kreeg mezelf niet onder controle. Toen werd ik door 2 conducteurs (Jur en Ozlem) uitzonderlijk goed geholpen. Ze hebben mij gerust gesteld en mij de trein in begeleid met alle bagage. Tijdens de reis kwamen ze tussen hun werkzaamheden om beurten checken hoe het ging en of ik iets nodig had. Ook hebben ze mij geholpen met overstappen in Amsterdam op de IC naar Vlissingen (mijn bestemming was Haarlem).Zonder deze conducteurs was mijn reis en bezoek aan mijn dochter absoluut niet mogelijk geweest. Wilt u aub deze complimenten overbrengen aan Jur en Ozlem? Ook graag aan hun afdeling. Hartelijk dank! Wim.
Goedemiddag Wim G. en welkom bij de NS Community.
Fijn dat het mijn collega's je zo hebben geholpen. Weet je ook nog hoe laat je de trein hebt genomen? Dan kan ik het compliment wat gerichter doorzetten.
Dat was de IC van 11.32 van Arnhem naar Den Helder
Bedankt. Ik ga je compliment doorzetten!
Dat is fijn. Bedankt Rory !
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.