Complimenten NS

  • 27 March 2018
  • 28 reacties
  • 2888 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik zocht een plek waarbij ik niet een klacht of een vraag kon plaatsen, maar een compliment aan de NS.

Ik reis veel met de trein en vandaag helaas de pech gehad dat nadat ik uit de trein was gestapt, mijn portemonnee niet kon vinden. Hier zitten mijn OV-kaart, bankpas, etc in. Na een kort telefoontje naar de bank om te zorgen dat iemand niet met mijn bankpas aan de haal was, belde ik met de NS Verloren (Gevonden?) Voorwerpen. Hier sprak ik met een hele aardige meneer die zowel empathisch was als meteen mij hulp kon bieden. Ik vertelde hem in welke trein ik had gereisd en waar ik ongeveer had gezeten en hij zei "ik bel meteen de conducteur." Na 20 minuten werd ik teruggebeld door een zeer vriendelijke dame om te vertellen dat mijn portemonnee was gevonden en dat ik met een identificatie nummer ( ik had natuurlijk geen ID meer want die zat er ook bij) het de komende 5 dagen kon ophalen bij station Arnhem. Een uur later stond ik daar aan de balie waarbij ik weer geholpen werd door een vriendelijke dame en was het allemaal opgelost.

Gevonden voorwerpen is een proces dat veel "gedoe" levert voor een grote organisatie, maar mijn grote complimenten aan de NS als organisatie voor het inrichten van simpele en effectieve processen, als aan de behulpzame mensen die bij de NS werken die zo'n vervelende situatie minder erg maken. Ga zo door!

28 reacties

Goedemorgen reizigermetparaplu. Welkom bij de NS Community.

Wat leuk om te lezen dat de hoofdconducteur zijn boodschap je heeft geraakt. Ik heb het compliment doorgezet, bedankt hiervoor.

Beste NS,

 

Ik wil graag een compliment uitdelen aan de conductrice of machinist van trein 1532 van vrijdag 19-04-2024. Amf v 10:26. Asd a 10:59.

 

Na een stop in het pittoreske Hilversum rijden we door naar het prachtige Amsterdam Centraal. 

En dan ook nog zo vrolijk. Het maakte gelijk mijn dag goed. Ik was spontaan verliefd. Helaas heb ik haar de trein niet zien verlaten in Amsterdam.

 

Groet,

Martijn 

Reputatie 6

Hey MvdM87. Welkom bij de NS Community! 

Ik heb je compliment doorgezet, bedankt dat je dit met ons deelt! 😀

Reageer