Op 1 oktober 2022 kocht ik mijn daluren vrij abonnement, die zelfde dag ging ik van Almere naar Maastricht. Nu zie ik in mijn factuur dat deze reis toch nog in rekening is gebracht. Terwijl het zaterdag was, op 1 oktober 2022. Hoe kunnen we dit verrekenen?
Dalurenvrij en toch kosten op zaterdag 1 oktober
Beste antwoord door Tochjo
Hebt u misschien het abonnement die zaterdag gekocht na uw reis? Dan was het nog niet van toepassing op uw reis.
Hoe dan ook, deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor zaken zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.
Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.