Na alle negativiteit en klachten richting de NS mogen positieve ervaringen ook wel eens worden gedeeld!
Zo was ik vorige week mijn OV kaart verloren en zocht telefonisch contact om een nieuwe aan te vragen en het abonnement om te zetten. Dit verliep heel soepel en de dame aan de telefoon was erg behulpzaam. Ook de persoon in de chatfunctie hielp mij om de los gekochte treinkaartjes makkelijk en snel te vergoeden.
Ik had op 5 werkdagen levertijd gerekend, maar na al 2 dagen (!), op een zaterdag nog wel, kwam mijn nieuwe OV kaart met de post in huis. Bedankt voor de snelle, fijne service NS!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Janinevrgssn en welkom op de NS Community!
Wat leuk dat je de tijd neemt om dit met ons te delen! Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent! Al zijn de credits voor de snelle levering van de OV-chipkaart voor het bedrijf van de OV-chipkaart.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.