In de app voor iOS staat dat er werkzaamheden zijn tussen Haarlem en Leiden t/m 5 mei 02.00 uur. Er rijden bussen. Dit betekent dat bij aanvang dienst op 5 mei de treinen weer via Haarlem kunnen rijden.
Tussen Amsterdam en Leiden wordt aangeraden om via Schiphol te reizen.
Wat is precies het probleem?
Hey AARR. Welkom bij de NS Community.
De informatie van iMark klopt. Verder kan je ons wel bereiken op het nummer 030-7515155. Dit nummer is gewoon in gebruik. Hieraan zijn geen extra belkosten verbonden, je betaalt alleen het normale tarief.
Ik heb gisteren meerdere meldingen gezien dat 030 751 5155 een bandje geeft dat het nummer niet (meer) in gebruik is.
Ga vooral geen (Google zoekresultaten) doorschakelnummers voor € 1,10 per gesprek (of zelfs per minuut) bellen!
Ben je in het buitenland, dan zou +31 30 751 5155 ook gewoon moeten werken. Binnen Europa betaal je gewoon vanuit je belbundel of normale (prepaid) belkosten (ca. 5 cent per minuut, soms ca. 20 cent).