Ik heb via NS International een retourticket gekocht voor den Eurostar van Amsterdam naar Londen van 17 tot 19 januari 2023. In de trein naar Londen die om 16.45 vertrok zag ik dat een mail was binnengekomen van Eurostar (om 16.20) dat de terugreis op 19 januari geannuleerd was.
Er stond een link bij om om te boeken. De verbinding in de trein was niet stabiel dus heb ik in Londen getracht om te boeken hoewel ik op de 20e en 21e afspraken had, die ik niet had willen afzeggen.
Echter bij elke datum tot en met zondag 22 januari kreeg ik als respons: unavailable.
Er zat dus niets anders op dan per vliegtuig terug te reizen en ik heb de avond met mijn gastheren vroegtijdig beëindigd om een goedkoop vliegticket te bemachtigen. Dat werd British Airways voor Euro 126,03 (afgeschreven) plus trein naar Gatwick Euro 10,46. Ter vergelijking, KLM vroeg 240,-
Het lijkt mij niet meer dan redelijk dat ik de mij ontstane kosten terugkrijg.
Inmiddels heb ik gechat, gebeld, gemaild en wordt alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd
NS International stuurde mij naar hun website , hun website stuurt mij naar Eurostar, Eurostar stuurt mij naar NS International.
Wat te doen?
Alle huls is welkom!