beantwoord

klachten

  • 16 May 2024
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

Al vaker hebben de medewerkers van NS klantenservice de chat gesloten en gewoon geen vraag beantwoorden. Ook komt steeds meer respectloos gedrag voor in de chat. Wil je een klacht indienen doen ze dit gewoon niet en sluiten de chat zonder reden. Gaat iemand nog actie ondernemen?! 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 16 May 2024, 17:16

Bekijk origineel

5 reacties

Al vaker hebben de medewerkers van NS klantenservice de chat gesloten en gewoon geen vraag beantwoorden. Ook komt steeds meer respectloos gedrag voor in de chat. Wil je een klacht indienen doen ze dit gewoon niet en sluiten de chat zonder reden. Gaat iemand nog actie ondernemen?! 

U misschien? 

Heeft niet veel nut. Vraag al u gegevens op via de fg@NS.nl om uw verhaal te onderbouwen. Kan zijn dat de NS u niet alle data geeft. Laat staan dat ze reageren op een klacht. Doen ze niet snel.

En anders via Webhelp. De moderators hier zijn volgens mij in dienst van dat bedrijf..

En anders via Gainsight…

Veel succes! 🙄. 

(Road to Nowhere)

Hallo Jojo2233 en welkom bij de NS Community,

 

Ik neem de klacht graag voor je aan. Zou je mij een privébericht willen sturen dan lossen we het zodoende verder op.

ns maakt doelbewust keer op keer dezelfde fouten in de factuur. Ns daarover bereiken kost 1 uur en 20 minuten. En uiteindelijk wordt de chat gewoon niet beantwoord. Daarbij is de toon van de chatmedewerkers aanmatigend. Ga zo lekker door N.S.!

Elke maand een dagdeel kwijt om N.S. te bereiken over een foute factuur. En niks opgelost.

Reputatie 7
Badge

Wat gaat er mis op je facturen, @Stakingpaniek ?

Reageer