was eerst ov met saldo niet geactiveerd is nu kortingskaart flexibel verrekening per bank
bij koppeling verkooppunt is er iets misgegaan ivm restitutie saldo. Daarnaast heb ik de kaart van mijn man gekoppeld aan mijn kaart waarvan ik nu niet weet of dit is gelukt.
met vriendelijke groet MFG Hoeben-Geelen
Beste antwoord door Lorena NS
Hoi Margotheo en welkom bij de NS Community!
Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice. Ze kunnen dan met je meekijken naar je abonnement en de OV-chipkaart. Wanneer je een NS Flex abonnement bij de automaat activeert, zou ook de verrekening voor het saldo moeten plaatsvinden. Dit kan dan ook voor je nagekeken worden.
Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice. Ze kunnen dan met je meekijken naar je abonnement en de OV-chipkaart. Wanneer je een NS Flex abonnement bij de automaat activeert, zou ook de verrekening voor het saldo moeten plaatsvinden. Dit kan dan ook voor je nagekeken worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.