op 31 januari heb ik een formulier ingediend omdat ik toen mijn studenten-OV was vergeten.
Ik heb toen wel voor mijn trein reis betaald. Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. Wie kan ik bereiken dat dit alsnog wordt geregeld? Alvast dank
Beste antwoord door Daniël NS
Hey Isabellemaris. Welkom bij de NS Community.
Helaas kan ik je hier geen updates geven over een lopende claim. Ik kan je wel zeggen dat het beantwoordden hiervan later zal zijn dan normaal door de aanhoudende drukte. Ik kan je alleen maar vragen om te wachten op een antwoord. Dit zal nog volgen.
Helaas kan ik je hier geen updates geven over een lopende claim. Ik kan je wel zeggen dat het beantwoordden hiervan later zal zijn dan normaal door de aanhoudende drukte. Ik kan je alleen maar vragen om te wachten op een antwoord. Dit zal nog volgen.
hallo, ik heb 2 declaraties via de website ingediend waarop ik nog geen reactie heb ontvangen. Onderstaand beide bevestigingsmails die ik van jullie heb ontvangen. Op basis van de inhoud van deze mails had ik een reactie moeten hebben. Hoor graag zsm. Mvg Joanda
Dat er nog steeds 5 werkdagen in die mail staat vind ik wel compleet belachelijk. NS heeft die 5 werkdagen nog nooit gehaald. Van enig realisme bij het spoorbedrijf is nog steeds niet te merken. Maak er 5 weken van zou ik zeggen. Dan is er tenminste een kleine kans dat een aantal mensen wel een antwoord hebben gehad.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.