Skip to main content
Antwoord

nog geen reactie en geld terug

  • February 15, 2023
  • 5 reacties
  • 190 Bekeken

Beste Ns medewerkers.

 

op 31 januari heb ik een formulier ingediend omdat ik toen mijn studenten-OV was vergeten.

Ik heb toen wel voor mijn trein reis betaald. Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. 
Wie kan ik bereiken dat dit alsnog wordt geregeld? 
Alvast dank

Beste antwoord door Daniël NS

Hey Isabellemaris. Welkom bij de NS Community.

Helaas kan ik je hier geen updates geven over een lopende claim. Ik kan je wel zeggen dat het beantwoordden hiervan later zal zijn dan normaal door de aanhoudende drukte. Ik kan je alleen maar vragen om te wachten op een antwoord. Dit zal nog volgen.

5 reacties

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 15, 2023

Hey Isabellemaris. Welkom bij de NS Community.

Helaas kan ik je hier geen updates geven over een lopende claim. Ik kan je wel zeggen dat het beantwoordden hiervan later zal zijn dan normaal door de aanhoudende drukte. Ik kan je alleen maar vragen om te wachten op een antwoord. Dit zal nog volgen.


Joanda
  • Op het juiste spoor
  • March 5, 2023

hallo, ik heb 2 declaraties via de website ingediend waarop ik nog geen reactie heb ontvangen. Onderstaand beide bevestigingsmails die ik van jullie heb ontvangen. Op basis van de inhoud van deze mails had ik een reactie moeten hebben. Hoor graag zsm. Mvg Joanda

 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • March 5, 2023

Vergeet die mails, er is een achterstand van maanden.


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • March 5, 2023

Met een beetje mazzel zijn die claims nog voor september of oktober afgehandeld 😁


Forum|alt.badge.img+1

Dat er nog steeds 5 werkdagen in die mail staat vind ik wel compleet belachelijk. NS heeft die 5 werkdagen nog nooit  gehaald. Van enig realisme bij het spoorbedrijf is nog steeds niet te merken. Maak er 5 weken van zou ik zeggen. Dan is er tenminste een kleine kans dat een aantal mensen wel een antwoord hebben gehad.