Goedenavond,
Ik zou een vergoeding voor mijn reis willen aanvragen, omdat het geheel niet mogelijk was op dinsdag 30 augustus. Op de NS website werd aangegeven dat dit alleen via de chat gedaan kan worden, echter wordt deze al meer dan 2 uur niet geladen. Waar en hoe zou ik dit anders kunnen melden?
Antwoord
NS Chat werkt niet
Beste antwoord door Momo
De vergoeding vanwege de staking kan heel goed via chatbot Jens aangevraagd worden waarbij je niet zo lang hoeft te wachten tot er iemand antwoord geeft. Alleen krijgt niet iedereen die chatbot te zien.
Wat kan helpen is eventuele blockers uitzetten, cookies wissen en dan opnieuw accepteren of openen in een incognito window en dan de cookies accepteren. Misschien nog in een andere browser.
En Jens is dacht ik gelezen te hebben maar beschikbaar tot 22:00 en de reguliere chat tot 23:00.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.