steeds wordt er een case niet afgehandeld in de NS chat. Ik kom zo nooit verder.
Ik gebruik zelf de chat liever niet, omdat als je afsluit weer opnieuw moet beginnen. Bij Facebook en Twitter blijft het gesprek staan en als jij niet online bent kan NS jou een bericht sturen, waarop jij dan weer kunt reageren. Helaas is er door personeelstekort ook daar een lange wachttijd en lijkt nu bellen het snelst te gaan.
Update: neem voor bellen ruim de tijd, wachttijd was vanavond minstens half uur. Overigens werd mijn verbinding door NS medewerker verbroken, nadat ik uitlegde waarom ik belde zonder antwoord op mijn vraag. Dus hoop dat jouw case wel telefonisch wordt afgehandeld.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.