beantwoord

Redactie NS Dagje Uit

  • 8 November 2022
  • 6 reacties
  • 265 Bekeken

Hoe kan ik de redactie van NS Dagje Uit bereieken?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 November 2022, 12:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Er is niet een directe manier om met deze afdeling in contact te komen. Als je suggesties hebt kan ik ze wel voor je doorzetten!

Dank. Ik heb een jaar lang station Heemstede Aerdenhout gefotografeerd (een van de 50 signatuur stations van de NS) en daar wordt nu een expositie van gemaakt in Haarlem en Heemstede. Ik wilde kijken of we op dat onderwerp kunnen samenwerken. Ik zou ze graag mijn ideeën voorleggen.

Kunnen ze anders contact met mij opnemen: ****

Ik vrees dat ook wij niet echt een specifiek contactpunt hebben hiervoor, de suggestie zou meer een algemene suggestie zijn. Gebaseerd op je idee zou ik echter willen adviseren om ons formulier voor samenwerking en sponsoring in te vullen. Het formulier heeft weliswaar ‘Sponsorverzoek’ als titel, maar je kunt het ook gebruiken voor dit soort voorstellen tot samenwerking.

Dank. Heb ik ook gedaan, maar tot op heden nog niets gehoord. Vreemd dat NS maar ook Prorail, op geen enkele ander manier bereikbaar zijn.

Reputatie 6
Badge +1

Misschien zou je het nog even kunnen proberen via MPG, zij brengen dit blad uit voor NS. https://www.mpg.today/cases/ns/

Reageer