beantwoord

Stakingsvergoeding

  • 8 September 2022
  • 5 reacties
  • 375 Bekeken

Bij Jens heb ik het formulier voor een vergoeding bij staking volledig ingevuld en verstuurd maar krijg ik mijn email inbox vervolgens geen bevestiging. Het is nu al meer dan een week geleden. Hebben anderen ook deze ervaring? En is dit nu normaal ,gezien het personeelstekort en waarschijnlijk vele vele aanvragen?

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 8 September 2022, 21:07

Bekijk origineel

5 reacties

Ja ook geen bevestiging gekregen wat ik wel slordig vind want je kunt je nu dus nergens op beroepen.  Of zou dat de insteek geweest zijn van de NS ???

Reputatie 7
Badge +1

Je krijgt inderdaad geen bevestiging. Uitkering kan ook wel enige tijd in beslag nemen. 

Zijn al veel vragen over. Ik vind het ook vreemd dat je geen bevestiging krijgt.

Bedankt voor jullie reacties. Heb toch ook nog even de klantenservice gebeld en zij bevestigde dat er geen bevestiging komt na de aanvraag en adviseert een print screen te maken voordat je de aanvraag verstuurt. Ze zei dat het wel 3 maanden kan duren voordat de vergoeding wordt overgemaakt. Gisteren bij de NOS hoorde ik dat het een maand kan duren. Dat klinkt al beter maar we zullen zien.

Badge +3

In dit artikel staat “sowieso langer dan een maand", dus ik zou niet te hoge verwachtingen hebben. Het duurt inmiddels ook een maand of drie om claims Geld terug bij vertraging af te handelen, en de hoeveelheid werk neemt door de claims om een vergoeding bij stakingen alleen maar toe.

Reputatie 6

Ik hoop toch echt at eerst de claims die er al liggen worden afgehandeld. 

Reageer