Skip to main content

Beste meneer/mevrouw
Ik heb vandaag een dagkaartje online gekocht, maar ik heb het niet ontvangen via de email, waardoor ik een andere ging kopen maar toen heb ik er twee dagkaartjes gekregen, dus ik heb voor twee dagkaartjes betaald terwijl ik alleen een wil. 
Meer informatie vinden jullie hieronder:
Ordernummer: ***
9 maart 2022 om 9:33
Voor contact geef ik de voorkeur aan mijn e mail: ***

met vriendelijke groet

U kunt hiervoor het beste rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

In het vervolg kunt u dat ook beter doen als u het gekochte ticket niet ontvangt, in plaats van een nieuw ticket te kopen. De klantenservice kan het ticket opnieuw e-mailen als daarbij iets is misgegaan.


En weer iemand die is misleid doordat de NS-website impliceert dat ook hier de klantenservice is te vinden.


Reageer