Ik wil geld terug voor een anderhalf uur vertraging op 23 mei in Putten. De vertraging kwam door een kapot gereden spoorboom bij Putten en nog iets.
Reactie NS na een week: u heeft geen vertraging gehad. Als u nog vragen heeft ga dan naar NS klantenservice. Dus bellen. Reactie: ik kan u niet helpen, u moet bezwaar indienen.
Daarnaast: OV fietskluis. Ik heb volgens de NS een fietskluis in Wolfheze. Ik kom nooit in Wolfheze. Ik heb geen sleutel van een fietskluis. Incasso bureau stuurt me voortdurend dreigbrieven. Op MijnNS is niet te zien dat ik een fietskluis abonnement heb. Klantenservice personeel weet het ook niet. Toch betaald om erger te voorkomen, maar ik wil wel mijn geld terug.
Ik kan nergens terecht bij iemand van de klantenservice die me wel kan helpen. Alles gaat anoniem en met enorme vertraging.
Klanten worden sterk ontmoedigd door de enorme wachttijd aan de telefoon, de onkunde en bureaucratische procedures.
Het hoofd van de klantenservice is ook niet hier op aan te spreken.
Wie heeft een goed idee om dit snel en goed op te lossen?