beantwoord

verkeerde kaart gekocht

  • 29 June 2023
  • 4 reacties
  • 391 Bekeken

Beste meneer/ mevrouw,

Ik had een e-ticket gekocht met daluren korting, alleen het was nog geen dal uur. Ik dacht dat het vanaf 18 uur was maar het was vanaf 18:30. Ik heb daarna een ticket gekocht zonder daluren. Dus nu heb ik 2x betaald. Het ticket kostte €5,28. Kan ik dit geld nog terug krijgen? 
 

Groetjes,

Anita 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 29 June 2023, 18:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Anitadekker,

Voor verzoeken tot restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Normaal gesproken wordt er voor e-tickets geen geld teruggegeven, maar als je twee identieke tickets hebt is er misschien wel iets mogelijk.

Ben wel benieuwd wat voor ticket je had gekocht. Er zijn geen normale e-tickets met dalurenkorting te koop.

Beste meneer/ mevrouw,

Ik had een e-ticket gekocht met daluren korting, alleen het was nog geen dal uur. Ik dacht dat het vanaf 18 uur was maar het was vanaf 18:30. Ik heb daarna een ticket gekocht zonder daluren. Dus nu heb ik 2x betaald. Het ticket kostte €5,28. Kan ik dit geld nog terug krijgen?  

Hier klopt iets niet want etickets met dalurenkorting bestaan niet. Dalurenkorting kunt u alleen krijgen door met uw chipkaart in en uit te checken.

Vermoedelijk hebt u een meereisticket gekocht maar dat is sowieso niet geldig als u niet met iemand anders die een abonnement heeft meereist.

Ik bedoel inderdaad meereis korting. Ik reisde met iemand mee met een abonnement. Maar toen ik wilde inchecken gaf hij aan dat de tijdsduur nog niet geldig was. Ik denk dat je alleen met iemand kan meereizen buiten de daluren om, of niet? Ik heb een ticket van €8,80 en een ticket van €5,28 betaald. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik bedoel inderdaad meereis korting. Ik reisde met iemand mee met een abonnement. Maar toen ik wilde inchecken gaf hij aan dat de tijdsduur nog niet geldig was. Ik denk dat je alleen met iemand kan meereizen buiten de daluren om, of niet? Ik heb een ticket van €8,80 en een ticket van €5,28 betaald. 

Je kunt alleen met iemand meereizen tijdens de daluren. Als de tickets geopend zijn heb je pech.

Reageer