Hoe kan ik mijn geld terug ontvangen? Ik gebruikte de verkeerde pas om uit te checken. Ik volgde de processen via ns.nl. Maar het lukt niet. Die dag werkte ik binnen de station. Ik kan wel mijn persoonlijke pas om in en uit te checken. Maar ik gebruikte mijn eigen ov. Dus ik wil mijn geld terug te vragen.
Bladzijde 1 / 1
Wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.