Skip to main content

Bestaat er ook een WhatsApp klantenservice van NS??

Ik kan met mijn GSM geen 9099 nummers bellen namelijk.

 

Nee. Maar de telefonische klantenservice van NS is bereikbaar op 030-7515155, en dat is dus geen 0900-nummer.

Naast telefonisch kunt u overigens ook op andere manieren rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice: zo kunt u ervoor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


I would like that I have booked a ticket from Utrecht to delft Station. But unfortunately, the email was wrong. After that, I book another ticket.

So kindly please refund the amount money of for this ticket.
Your cooperation will be highly regarded 


There may be a refund when the two tickets are completely identical. Contact Customer Service. English is spoken.

 

A better move is to contact Customer Service, before you buy a new ticket, it saves hassle.


Hallo, ik heb zojuist retourgroepsticket geboekt voor 2 personen Enschede naar Utrecht op 24/4. Nu staat op beide tickets dat dit enkele reis is. Hoe kan dat?

Gr peetie


Groepstickets zijn enkele reis, voor de terugreis moet een apart groepsticket geboekt worden. Dit is al sinds 2018 zo, voorheen waren het groepsretours. Nu kan de retourreis ook op een andere datum zijn.

Zie voor meer info https://www.ns.nl/producten/meest-gekocht/p/groepsticket-daluren


Hallo. Ik wil mijn gratis weekendabonnement tijdelijk opzeggen.

Maar ik wil mijn abonnement met 40% korting niet opzeggen.

 


@Enverkaraca Ik heb jouw bericht met persoonlijke gegevens verwijderd. Als je jouw abonnement wilt aanpassen dien je contact op te nemen met de klantenservice dit is niet mogelijk via dit platform. 


Vandaag is er 30 euro van mijn bankrekening afgeschreven, ook al ben ik nergens met de bus geweest. Ik hoop het probleem op te lossen en mijn geld terug te krijgen. Bovendien heb ik niet de bankkaart gebruikt, maar heb ik een OV-chipkaart . Ik ben hier niet tevreden mee 😑😑


Heb je misschien jouw OV-chipkaart in jouw telefoonhoesje zitten en heb je een betaalapp op jouw mobiele telefoon? Het kan dan voorkomen dat er dubbele kosten in rekening gebracht worden. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Dan kan mijn collega met jou meekijken.


Reageer