beantwoord

WhatsApp

  • 2 March 2022
  • 8 reacties
  • 1666 Bekeken

Bestaat er ook een WhatsApp klantenservice van NS??

Ik kan met mijn GSM geen 9099 nummers bellen namelijk.

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 March 2022, 12:14

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3

Nee. Maar de telefonische klantenservice van NS is bereikbaar op 030-7515155, en dat is dus geen 0900-nummer.

Naast telefonisch kunt u overigens ook op andere manieren rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice: zo kunt u ervoor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

I would like that I have booked a ticket from Utrecht to delft Station. But unfortunately, the email was wrong. After that, I book another ticket.

So kindly please refund the amount money of for this ticket.
Your cooperation will be highly regarded 

Reputatie 7
Badge +4

There may be a refund when the two tickets are completely identical. Contact Customer Service. English is spoken.

 

A better move is to contact Customer Service, before you buy a new ticket, it saves hassle.

Hallo, ik heb zojuist retourgroepsticket geboekt voor 2 personen Enschede naar Utrecht op 24/4. Nu staat op beide tickets dat dit enkele reis is. Hoe kan dat?

Gr peetie

Reputatie 7
Badge +3

Groepstickets zijn enkele reis, voor de terugreis moet een apart groepsticket geboekt worden. Dit is al sinds 2018 zo, voorheen waren het groepsretours. Nu kan de retourreis ook op een andere datum zijn.

Zie voor meer info https://www.ns.nl/producten/meest-gekocht/p/groepsticket-daluren

Hallo. Ik wil mijn gratis weekendabonnement tijdelijk opzeggen.
Maar ik wil mijn abonnement met 40% korting niet opzeggen.

 

@Enverkaraca Ik heb jouw bericht met persoonlijke gegevens verwijderd. Als je jouw abonnement wilt aanpassen dien je contact op te nemen met de klantenservice dit is niet mogelijk via dit platform. 

Reageer