Skip to main content
Antwoord

Afwijzing claim 602857907

• April 5, 2025
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Goedemorgen NS,

Kennelijk heb ik het formulier verkeerd ingevuld.

Dan leg ik de situatie uit.

Ik moest naar een feest in Maastricht. Echter zou minstens anderhalf uur vaststaan in Utrecht Centraal. 

Op een gegeven moment ben ik daarom huiswaarts gegaan.

Waar heb ik in dit geval recht op?

Ik heb dan wel net geen uur gerezen, maar zou 1,5 uur vertraging hebben.

Alvast  bedankt 

Met vriendelijke groet,

Jurgen Erik 

Beste antwoord door Robert B

Hi Jurgen (ja, RIck Astley is Magic) 🤣

Vul de vragenlijst in op https://service-formulieren.ns.nl/ns/klantenservice-geld-terug-welke-vergoeding-biedt-ns-vragenlijst en geef aan dat je onderweg was maar je bestemming niet (op tijd) kon bereiken en dus je reis afgebroken hebt.

Als je al een afwijzing hebt gekregen, dan reageer op de mail met bovenstaande uitleg (je kon pas anderhalf uur later dan gepland in Maastricht zijn).

De vergoedingentabel vind je hier.

2 reacties

Jesse NS
Moderator
  • Moderator
  • April 5, 2025

Goedemiddag Jurgen Erik Bommezijn en welkom op de NS Community!

Mocht je ingecheckt hebben en daarna erg lang hebben moeten wachten of heb je jouw reis niet af kunnen maken door deze vertraging, dan kom je mogelijk in aanmerking voor een vergoeding middels Geld Terug Bij Vertraging. Je kunt bij het indienen van de claim jouw eindstation en het beoogde eindstation aangeven. 

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • April 5, 2025

Hi Jurgen (ja, RIck Astley is Magic) 🤣

Vul de vragenlijst in op https://service-formulieren.ns.nl/ns/klantenservice-geld-terug-welke-vergoeding-biedt-ns-vragenlijst en geef aan dat je onderweg was maar je bestemming niet (op tijd) kon bereiken en dus je reis afgebroken hebt.

Als je al een afwijzing hebt gekregen, dan reageer op de mail met bovenstaande uitleg (je kon pas anderhalf uur later dan gepland in Maastricht zijn).

De vergoedingentabel vind je hier.