Ik ben zondag door een kennis met de auto van schiphol naar veendam gebracht. Ivm de storing.
Hij moest eerst voor 75 euro tanken, die heb ik weer terugbetaald. Kan ik dat vergoed krijgen?
Ik ben zondag door een kennis met de auto van schiphol naar veendam gebracht. Ivm de storing.
Hij moest eerst voor 75 euro tanken, die heb ik weer terugbetaald. Kan ik dat vergoed krijgen?
Nee. NS heeft een coulancebeleid maar dit valt daar niet onder. Het is oncontroleerbaar en er is makkelijk misbruik van te maken. U kunt het proberen bij Klantenservice. Houdt er rekening mee dat dit doorzichtig wordt gevonden. Ik kan me echter absoluut niet voorstellen dat ze hierin meegaan. In het verleden gebeurde dit niet. Als u een ticket had vanaf Schiphol naar Veendam dat geldig was op 3 april kunt u wel een poging wagen, maar dat las ik niet in uw vraag.
NS geeft op haar website aan dat de door u gemaakte kosten, onder voorwaarden, voor vergoeding in aanmerking kunnen komen. Zie:
https://www.ns.nl/klantenservice/overig/vergoeding-storing-3-april.html
Adviseer u om contact op te nemen met de Klantenservice. Het advies is om dit via de Live-Chat, Facebook of Twitter te doen. Langs die wegen kun je namelijk gelijk het bonnetje van de kosten meesturen.
Succes !
Hoog benzineverbruik €75 voor 2x 200 km
Ach
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.