Zojuist een afwijzing van restitutie ontvangen. Omdat het juiste e-ticket nummer niet ingevuld zou zijn. Weet iemand waar je deze kan vinden?
ik heb eenmalig een eticket via de ns app gekocht. Helaas reed de trein niet en nu wil ik het aankoopbedrag terug, maar via het formulier om restitutie aan te vragen komt er steeds een foutmelding bij het e ticket nummer wat ik heb E+9cijfers… maar dit blijkt ongeldig, het is het enigste nummer wat ik in heel de app terug kan vinden, wie kan me helpen??
beantwoord
e ticket nummer
Beste antwoord door Lorena NS
Hey Stridje31 en welkom bij de NS Community!
Ik vermoed dat je het ordernummer hebt ingevuld. Op het ticket zelf kun je het ticketnummer vinden. Mocht je ooit nog een nieuwe claim indienen, kun je het ticketnummer gebruiken (‘E’ met vervolgens 13 cijfers, waarvan 3 achter de punt). Omdat jouw claim nu al is afgewezen, kun je reageren op de e-mail met het juiste nummer.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.