Ik heb afgelopen week een groepsticket voor 6 personen gekocht voor zaterdag 19 februari. Door storm Eunice reden er geen treinen. Nu wil ik geld retour vragen voor het groepsticket. Hoe kan ik dat doen? Ik heb een groep ID maar deze invoer is bij geld terugvragen ongeldig. Het is toch raar als we alle 6 apart een retouraanvraag moeten doen met ons ticketnummer? Ik heb de tickets toch ook als 1 aankoop gedaan?
Bladzijde 1 / 1
Beste optie is contact opnemen met de klantenservice. Dan kunnen ze met je meekijken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.