Vorige week vrijdag reisde ik van Den Haag naar Breda met verplichte overstap in Rotterdam er rijden immers geen intercitys naar Rotterdam. In Rotterdam bleek dat alle treinen naar Breda waren uitgevallen zou 2 uur duren. Gelukkig kon ik nog met een collega meerijden. Vervolgens geld terug gevraagd want heb Breda immers niet bereikt. Is geweigerd omdat ik “geen vertraging heb gehad”. Klopt voor het eerste stukje. Maar niet daarna Dit is al de tweede keer! Wat nu?
beantwoord
geld terug bij uitval halverwege
Beste antwoord door Henkpeetersen
De eerste check vindt altijd plaats door de computer en blijkbaar is die nogal in het voordeel van NS geprogrammeerd want ik lees hier heel vaak dat claims ten onrechte worden afgewezen.
Je kunt op de afwijzing ondanks dat het een no-reply is gewoon reageren en aangeven dat je wel degelijk in aanmerking komt voor GTBV. Deze claim wordt dan door een mens afgehandeld.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.