U kunt hiervoor een Geld terug bij vertraging claim indienen. Zie voor meer info https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html
Mogelijk lukt het niet de claim in te dienen met MijnNS aangezien er al een tijdje een storing is bij het tonen van de reishistorie. Dien dan de claim in zonder MijnNS.
Extra reiskosten gemaakt door het nemen van alternatief vervoer worden niet vergoed.
Geld terug bij vertraging kunt u via Mijn NS claimen, voor de reis van 15 april krijgt u dan een klein deel van uw abonnementsgeld terug. Op 16 april bent u vanaf Amsterdam met de bus gegaan en dan krijgt u sowieso niets terug want het systeem ziet hier alleen de incheck in Alkmaar en de uitcheck in Alkmaar Noord. En daar zit geen vertraging in. De bus is genomen op uw eigen initiatief en wordt niet vergoed.
Ik begrijp de keuze voor de bus wel want maar af zitten wachten tot er weer een trein rijdt wil je ook niet na je werk. Maar het is helaas wel zelf betalen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.