Op 18 maart nam ik de Intercity direct van 21.25 van Amsterdam CS naar Rotterdam CS. Die trein had een kapotte loc en meer dan 2 uur vertraging. Ik vroeg geld terug en die aanvraag werd afgewezen. Ik probeerde het nog eens: afgewezen. De klantenservice wist niet wat er verkeerd gegaan was. Via de afwijzingsmail kwam ik er achter dat ik anders had moeten aanvragen, namelijk: “niet via mijn ns”. Ik deed dat opnieuw en correct, maar werd nu afgewezen omdat ik al eerder restitutie had aangevraagd. Wat nu? Het was een vreselijke reis. Kan gebeuren, maar ik wil graag mijn geld terug.
beantwoord
geld terug bij vertraging
Beste antwoord door Lorena NS
Hey josekuijpers en welkom bij de NS Community!
Het opnieuw indienen lukt inderdaad helaas niet. Je kunt wel reageren op de eerste afwijzing die je ontvangen hebt. In de reactie kun je situatie dan toelichten en zo zal de claim opnieuw in behandeling worden genomen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.