Skip to main content
Antwoord

graag een klantvriendelijke oplossing voor declareren kosten autovervoer zonder bon op 3 april (opgehaald met prive-auto)

  • April 4, 2022
  • 4 reacties
  • 331 Bekeken

Graag een klantvriendelijke oplossing voor geld terug bij kosten prive-auto voor terugreis Tilburg - Delft op 3 april. Website gaat nu uit van ‘contact met klantenservice’ (meer dan half uur wachten); waarom geen contactformulier of e-mail mogelijkheid?

 

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Vries022 en welkom bij de NS Community,

 

Je kan contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's bekijken wat we kunnen doen. Laat je ons weten hoe het contact verliep?

4 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 4, 2022

Hallo Vries022 en welkom bij de NS Community,

 

Je kan contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's bekijken wat we kunnen doen. Laat je ons weten hoe het contact verliep?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • April 4, 2022

Je kunt in ieder geval een niet gebruikt vervoersbewijs declareren.

Normaal gesproken word zelf geregeld vervoer niet vergoed en zal als je geen vervoersbewijs van 3 april hebt lastig worden om te bewijzen dat je gestrand was.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • April 22, 2022

Kosten worden vergoed; probleem opgelost.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • April 22, 2022

Fijn!