Hoe berekent NS-internationaal de prijs voor combi 100%vrij NL en ticket in Belgie voor GTNV? | NS Community
beantwoord

Hoe berekent NS-internationaal de prijs voor combi 100%vrij NL en ticket in Belgie voor GTNV?

  • 28 April 2022
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Weer iemand -liefst uit eigen ervaring- hoe NS-internationaal de grondslag berekent voor vertraging (1 uur, dus 25%) voor een reis (NL-weekendvrij FLEX senior)-Hazeldonk grens-Noorderkempen (dat kost inmiddels 6€ sinds 1/4). Hoewel op hun site wel staat dat bij deze combi niet het minimum uit te keren bedrag van 4€ geldt, maar voor die 1,50 moet ik nog eens bedenken of ik die moeite wel doe. Volle prijs is 23,60.

Het was weer de bekende NS service: trein naar Rotterdam staat stil, staat nog stil, geen enkele omroep of mededeling, zelfs niet het nogal overbodige ´we staan voor een rood sein´ na ca 20/25 min weer verder-ook dan niks te horen/zien. Ik nam aan dat in Rtm die trein wel zou worden opgeheven en waarschuwde dus al iemand die aan het bellen was, maar toen bleek dat hij in het pad van +30 later werd gezet-ook alweer zonder welke omroep dan ook. Dus die BeNeLux gemist en dan ben je dus 1 uur later.

icon

Beste antwoord door Sim70 28 April 2022, 21:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Ik heb alleen een voorbeeld met een Duitse eindbestemming, NS en NS int. Verwezen naar elkaar……

Reageer