Skip to main content
Antwoord

Hoogte van de vergoeding

  • June 13, 2024
  • 4 reacties
  • 230 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Claim 602337177 is goedgekeurd. Bilthoven-Ermelo >60 min. (eindstation niet bereikt. Die reis kost 8,10, toch krijg ik maar 4,50 terug. Hoe zit dat?

Beste antwoord door Thom

U kunt dit het beste vragen middels een reply op deze mail. Wij kunnen niet bij uw gegevens.

4 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • June 13, 2024

U kunt dit het beste vragen middels een reply op deze mail. Wij kunnen niet bij uw gegevens.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • June 13, 2024

Van het kastje naar de muur.

De mail vermeldde dat ik mijn vraag hier moest stellen...


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 13, 2024

Dan ben ik benieuwd wat er precies in die mail stond.

Op deze community helpen reizigers elkaar. Wij zijn geen NS-medewerkers. We kunnen algemene vragen beantwoorden, meedenken over veel zaken, discussies voeren over van alles en nog wat. Maar we kunnen uiteraard niet bij klantgegevens, claims beoordelen, geld teruggeven, etc.

De normale procedure als je het niet met de beoordeling van een claim eens bent, is - zoals reeds door Thom aangegeven - de mail te beantwoorden. Dan wordt er door een medewerker naar gekeken, i.p.v. automatische afhandeling door het systeem.


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • June 13, 2024

Ben je niet naar de chat verwezen? Dat is iets anders dan de community.