Vandaag2 april afspraak bij de tandarts misgelopen express nog vroeg met de trein gegaan rijden er pas 16:00 pas treinen ik heb me afspraak gemist door jullie ns en heb hier voor kosten moeten maken door jullie en wanneer ik een klacht bij jullie door geef krijg ik niet te horen wanneer de klacht komt te lopen klantenservice geeft ook gewoon aan dat het op de stapel komt dit is niet normaal
beantwoord
klacht lelystad station
Beste antwoord door Momo
Klopt, vervolgschade kun je niet claimen je kunt alleen Geld terug bij Vertraging aanvragen als je tenminste 30 minuten vertraging hebt. Wanneer je met de trein naar een (belangrijke) afspraak gaat waar je op een bepaalde tijd moet zijn, loop je altijd het risico dat er een storing is en dat je de afspraak niet haalt, dat is wel iets om rekening mee te houden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.