Skip to main content

Ik heb afgelopen zondag ongeveer 2 uur vast gezeten op Utrecht centraal omdat er vanwege een aanrijding geen treinen naar Ede-Wageningen gingen. Ik ben uiteindelijk toen met de auto opgehaald en heb dus 10 euro moeten betalen bij uitcheck. Ik heb de Geld Terug Bij Vertraging functie al meerdere dagen geprobeerd en krijg alsmaar de foutmelding : “Ons systeem is momenteel niet in staat om te beoordelen of u geld kunt terugvragen voor deze transactie. Probeer het later nog eens.”. Ik weet niet wat ik nu verder moet doen. Dit systeem werkt blijkbaar voor geen meter.

 

Bedankt.

Groet.

U kunt uw claim indienen via dit formulier als u wel gereisd hebt, maar gestrand bent op Utrecht Centraal.

Hebt u niet gereisd en is het instaptarief ingehouden omdat u op Utrecht Centraal hebt ingecheckt en meer dan een uur later op hetzelfde station hebt uitgecheckt, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om de situatie toe te lichten en uw geld terug te vragen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Reageer