beantwoord

station Borne naar Amsterdam Centraal station

  • 20 December 2023
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Goedendag,

Ik ben doof.

Afgelopen Maandag ging ik reizen met de trein van station Borne naar Amsterdam Centraal Station.

Van Station Borne naar Station Zwolle was ongeveer 9 minuten vertraging, vertrok om 12.22 uur +9 minuten te laat. daardoor ik niet kan overstappen in Station Zwolle. Ik had mijn ov pasje om 13.24 uur van blauwnet uitgecheckt en NS ingecheckt om 13.24 uur

Dus in station Zwolle moest ik ongeveer 20 minuten wachten op de volgende trein naar Amsterdam

En aankomst in Amsterdam Centraal station is ook 5 minuten te laat. en was ik om 15.00 uur mijn pasje uitgecheckt.

 

Hoe kan ik geld terug bij vertraging claimen ?

Pierre

 

icon

Beste antwoord door Tamzin 20 December 2023, 11:20

Bekijk origineel

3 reacties

Geld terug bij vertraging geldt per vervoerder. Als u door een vertraging bij BlauwNet uw aansluiting mist in Zwolle kunt u dus helaas niets claimen. Immers de vertraging bij BlauwNet was veel te klein (BlauwNet vergoedt sowieso alleen volgens de EU-regels bij minimaal een uur vertraging) en NS was slechts 5 minuten te laat. 

wat een klote van blauwnet

wat een klote van blauwnet

BlauwNet kon hier niets aan doen, er was in Hengelo een probleem met de IC Berlijn die niet meer verder kon waardoor het treinverkeer voor korte tijd geblokkeerd werd.

Reageer