Ik sta nu een half uur op Goverwelle station, de NS medewerkers gaven aan dat ik niet naar huis zou komen zonder een taxi en dat ik, als ik eentje zou bestellen, vergoed zou kunnen krijgen. Ik zoek alvast op hoe ik dit kan declareren. Er rijden absoluut geen treinen momenteel in de buurt, omdat er meerdere defecte treinen zijn die geëvacueerd en gesleept moeten worden. Overnachten is geen optie omdat ik vroeg in de ochtend moet werken in Amsterdam. Alvast bedankt!
Ga aub géén taxi op eigen houtje bestellen, die wordt bijna gegarandeerd niet terugbetaald. Bel de klantenservice en regel alles met en via hun. Als je dan een taxi krijgt, is die door oNS besteld én betaald.
Neem in geen geval zelf een taxi. Als u die afrekent, dan betaalt u die zelf en u krijgt van NS geen geld, wat u er ook van vindt. Neem het advies van Edwin over. Dat scheelt meestal een flink bedrag. Als u zelf een taxi neemt, betaalt u die ook zelf.
als ik eentje zou bestellen, vergoed zou kunnen krijgen
Doe het via Klantenservice 030 7515155, alleen dan kost het u geen geld.
. Ik zoek alvast op hoe ik dit kan declareren.
Niet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.