Skip to main content

Op 7 maart viel de trein van 12.28 uur van Leiden Lammenschans naar Utrecht plotseling uit; ik had al ingecheckt. Ik moest naar een crematie en was dus gedwongen een taxi te nemen; dit kostte € 180,--. Een NS medewerker adviseerde mij om een deel van de taxikosten te declareren bij de NS.

Bewijs van betaling: Onderstaande betaling is gedaan op 08 maart 2024 12:16:59
Van account: E.Q. Hesselink; xxxxxxxx; Naar account Bedrag -181,50 EUR;Betaalautomaat
Omschrijving: SUMUP *TAXI DE STIER - ROELOFARENDSV - Terminal 12345678 - 07-03-2024 13:29 -
PASNR. *1703 - CONTACTLOOS

Hoi HesselinkEQ,

Voor restitutie dien je rechtstreeks contact op te nemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Ik geef je eerlijk gezegd echter weinig kans. De volgende treinen hebben wel gewoon gereden, waardoor je maximaal 30 minuten vertraging zou hebben gehad. Het is een eigen keus geweest om met de taxi te gaan. Ik denk niet dat NS dit gaat vergoeden.


Reageer