beantwoord

Vertraging 25 december Breda Amsterdam

  • 26 December 2023
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Gisteren 2 uur stil gestaan in een tunnel tussen Breda en Rotterdam. Graag zou ik hier me ticket retour voor willen.

 

Hoe kan ik dit regelen? 

icon

Beste antwoord door MoDe 26 December 2023, 16:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Via de regeling geld-terug-bij-vertraging te vinden op de NS website kun je voor de reis waarbij je vertraging hebt opgelopen geld terug vragen. Je krijgt alleen een retour vergoed als je zowel heen als terug minimaal een half uur vertraging hebt opgelopen.

https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html

 

Reputatie 7
Badge +3

Je krijgt een volledige retour natuurlijk alleen vergoed als je heen en terug minimaal 60 minuten vertraging had. Maar niemand heeft het over een retour. Hij wil alleen z'n geld retour 🙂

Reputatie 7

Het blijft een probleem, die HSL.

Reputatie 7
Badge +3

Je krijgt een volledige retour natuurlijk alleen vergoed als je heen en terug minimaal 60 minuten vertraging had. Maar niemand heeft het over een retour. Hij wil alleen z'n geld retour 🙂

Ik las het verkeerd, door een beetje ongelukkige zinsopbouw dacht ik aan retour ticket.

Je krijgt een volledige retour natuurlijk alleen vergoed als je heen en terug minimaal 60 minuten vertraging had. Maar niemand heeft het over een retour. Hij wil alleen z'n geld retour 

 

30 minuten is gewoon genoeg hoor (Rotterdam - Breda = hsl)

Reageer