Skip to main content

Vertraging geld terug

  • October 14, 2021
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

12 oktober trein Amsterdam centraal naar Eindhoven om 15.35 uur. Bij Geldermalsen is de trein teruggegaan naar Utrecht Centraal . omdat er iets was met een spoorviaduct. Daarna moeten omrijden via Rotterdam. Aankomst 19.40 uur! Bij geld terug claim zegt de NS doodleuk, dat ‘Wij hebben vastgesteld dat er te weinig vertraging was op het betreffende traject. U heeft daarom helaas geen recht op vergoeding.”

How they dare! NS medewerker aan de telefoon zegt dat ik een klacht moet indienen via de email. Omgekeerde wereld, ik heb al een geld terug formulier ingevuld. 

Superslechte service!

5 reacties

Edwin
Forum|alt.badge.img
  • Machinist NS
  • October 14, 2021

Geen klacht, maar reageren op de mail die u gekregen hebt en daarin uitleggen wat er gebeurd is. In eerste instantie wordt de claim automatisch afgehandeld, na reactie op de mail kijkt er een medewerker naar.


  • Intercity
  • October 14, 2021

Even uit nieuwsgierigheid, staat in die mail met (automatische) afwijzing dat de klant die mail kan beantwoorden met de vraag om herziening? 


Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • October 14, 2021

Ja:
 

 


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • October 14, 2021

‘… of u heeft met een kosteloos verstrekt vervoerbewijs gereisd.’

Die lijken me redelijk zeldzaam :sweat_smile:


  • Intercity
  • October 14, 2021

Ja:
 

 

Hartelijk dank voor het snelle antwoord!