Skip to main content

12 oktober trein Amsterdam centraal naar Eindhoven om 15.35 uur. Bij Geldermalsen is de trein teruggegaan naar Utrecht Centraal . omdat er iets was met een spoorviaduct. Daarna moeten omrijden via Rotterdam. Aankomst 19.40 uur! Bij geld terug claim zegt de NS doodleuk, dat ‘Wij hebben vastgesteld dat er te weinig vertraging was op het betreffende traject. U heeft daarom helaas geen recht op vergoeding.”

How they dare! NS medewerker aan de telefoon zegt dat ik een klacht moet indienen via de email. Omgekeerde wereld, ik heb al een geld terug formulier ingevuld. 

Superslechte service!

Geen klacht, maar reageren op de mail die u gekregen hebt en daarin uitleggen wat er gebeurd is. In eerste instantie wordt de claim automatisch afgehandeld, na reactie op de mail kijkt er een medewerker naar.


Even uit nieuwsgierigheid, staat in die mail met (automatische) afwijzing dat de klant die mail kan beantwoorden met de vraag om herziening? 


Ja:
 

 


‘… of u heeft met een kosteloos verstrekt vervoerbewijs gereisd.’

Die lijken me redelijk zeldzaam :sweat_smile:


Ja:
 

 

Hartelijk dank voor het snelle antwoord! 


Reageer