Dit is me al een paar keer overkomen: ik heb ruim een uur vertraging en als ik dan geld bij vertraging wil terugvragen, dan staat er in mijn reishistorie dat ik juist bij die ritten niet heb in of uitgecheckt en dat ik daarom geen geld kan terugvragen. Dit is echt onmogelijk! Ik controleer altijd op de incheckpaal of het goed is gegaan en de toegangspoortjes gaan sowieso niet open als ik niet incheck. Hebben meer reizigers hier last van?
Bladzijde 1 / 1
Heb je wel met de juiste kaart uitgecheckt, en niet met je betaalpas?
Welkom op onze NS Community, Charlotte 1976. Is het ook minimaal 48 uur na de gemaakte reis wanneer je de claim indient? En betreft dit NS Flex of een ander product?
De informatie over uw reis verschijnt niet meteen en de plaats waar het vinkje voor GTBV ook niet. Het is een kwestie van een paar dagen wachten. Correct in- en uitchecken is inderdaad altijd een vereiste.
Wat is
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.