beantwoord

12 hoofdsteden in 12 maanden

  • 11 April 2022
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

We willen met ons gezin in de komende 12 maanden de 12 hoofdsteden van de provincies bezoeken met de trein. Is er vanuit de NS een actie bekend of te bedenken voor kinderen die dit doen? Een stempel halen op elk station en dan bij 12 stempels iets leuks?

icon

Beste antwoord door MoDe 11 April 2022, 20:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Er is geen actie, maar wel een leuk idee. Veel.plezier!

Reputatie 7
Badge

Dat stempelen en iets leuks bij 12 stempels kunnen de ouders ook zelf doen 😉

Reputatie 7
Badge +1

Volgend raadsel: welk van die 12 hoofdsteden heeft (soms al lang) geen NS-balie meer waar dat zou kunnen als ze zoiets hadden? Zo heel gauw uit mijn hoofd: minstens 3, mogelijk meer.

Stempels zijn in feite al afgeschaft sinds dat chipkaarten gedoe.

Reputatie 4

We willen met ons gezin in de komende 12 maanden de 12 hoofdsteden van de provincies bezoeken met de trein. Is er vanuit de NS een actie bekend of te bedenken voor kinderen die dit doen? Een stempel halen op elk station en dan bij 12 stempels iets leuks?

Gaat wel veel gedoe zijn om te regelen vanuit NS, ik denk niet dat ze dat gaan doen… Jammer, want het is een leuk idee! Succes met de “verre” afstanden, zoals Groningen, Maastricht en Middelburg, als je niet in de buurt woont, is dat een heel stuk, zeker met (kleine) kinderen! 

Wat misschien een leuk idee is, is een foto maken van de voorkant van de stations waar je heen gaat. Lijkt mij vrij goed te doen, de meeste grote stations hebben wel een mooie voorkant!

Reageer