Het is altijd een ramp om WiFi te activeren.. een te kleine checkbox en een knop, en regelmatige time-outs gooien roet in het eten.
Waarom is het überhaupt nodig meerdere malen per dag opnieuw de voorwaarden te 'accepteren'? Kan NS dat niet gewoon onthouden?
beantwoord
Activeren WiFi
Beste antwoord door Stijn NS
Excuses dat je zo lang geen reactie hebt gehad van ons Thor89!
Ons WiFi wordt door vele reizigers tegelijkertijd gebruikt, en we willen en graag voor zorgen dat het voor elke gebruiker zo stabiel mogelijk is. Wanneer iemand meer dan 15 minuten geen actief gebruik maakt van het internet, wordt de verbinding automatisch verbroken om het totaal aantal verbindingen niet uit de hand te laten lopen. Nadat de verbinding verbroken is, zul je opnieuw verbinding moeten maken met het netwerk, waarbij je dus ook opnieuw akkoord moet gaan met de voorwaarden.
Wat betreft de te kleine checkbox en 'akkoord'-knop begrijp ik dat je het ontwerp van de pagina om voorwaarden te accepteren erg onleesbaar vindt, correct?
Bekijk origineelOns WiFi wordt door vele reizigers tegelijkertijd gebruikt, en we willen en graag voor zorgen dat het voor elke gebruiker zo stabiel mogelijk is. Wanneer iemand meer dan 15 minuten geen actief gebruik maakt van het internet, wordt de verbinding automatisch verbroken om het totaal aantal verbindingen niet uit de hand te laten lopen. Nadat de verbinding verbroken is, zul je opnieuw verbinding moeten maken met het netwerk, waarbij je dus ook opnieuw akkoord moet gaan met de voorwaarden.
Wat betreft de te kleine checkbox en 'akkoord'-knop begrijp ik dat je het ontwerp van de pagina om voorwaarden te accepteren erg onleesbaar vindt, correct?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.