Ten eerste heb ik 5 minuten in de chat klacht indienen gestaan en ik kreeg nog steeds geen medewerker. Vandaag 45 min vertraging en in de ene kant van de trein was het snikheet. Toevallig op NS Community later gelezen dat een andere coupe wat frisser kan zijn, moest er meerdere doorlopen maar dat was uiteindelijk wel het geval. Ik moest naar de wc en die is defect. En dit natuurlijk nét op de dag dat het wat warmer is en moe ben en zo snel mogelijk naar huis wil. Ik betaal vol tarief en vind de prijs de omstandigheden niet waard.
Bladzijde 1 / 1
Vervelend, maar een klacht indienen heeft in deze weinig nut.
Wat was het treinnummer, het treinstelnummer en de locatie in de trein van beide problemen.
Dan kan een NS-moderator er een melding van maken voor herstel.
Gelukkig voor jou is het morgen 18 graden en geen 24 graden zoals vanmiddag.
Voor jouw klachten kun je ook telefonisch, via X, of Facebook contact opnemen met NS klantenservice.
Re.tep zit op het goede spoor, als je verdere gegevens door kunt geven kan ik dit voor je doorzetten!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.