Skip to main content

Als de NS zelf een boete zou krijgen per traject met  onhygiënische trein, zou dan de NS failliet gaan?

Ja.


Binnen een week. Als er werd gecontroleerd op de (on)zichtbaarheid van personeel trouwens ook. 

Er is tenslotte geen instantie die de quality control doet, behalve WC-ee-- ik bedoel NS zelf. Elk bedrijf, elke overheid en elke groep heeft een predator nodig die hen kan opjagen om beter te functioneren. Bij de grotere bedrijven in Nederland (en o.a. de belastingdienst en politie) is dat alleen in theorie zo geregeld. 


Ja zeker. Ik vermoed zelf dat de treinen viezer zijn dan kamers bij de rode straten. Vooral de SLT ziet er enorm vies uit en daarentegen de ICM nooit. Volgens mij komt dit door de kleuren die in de cabine gebruikt worden. VIRM heeft bijvoorbeeld echt belachelijk vieze vloeren. Ik zou niet begrijpen waarom zij sowieso geen boete gekregen hebben. Waarschijnlijk doen ze dan juridisch beroep op overmacht.

 


daarentegen de ICM nooit.

Dan zit jij in speciale ICM treinen, want ik heb bijna nog geen schone ICM gezien.


daarentegen de ICM nooit.

Dan zit jij in speciale ICM treinen, want ik heb bijna nog geen schone ICM gezien.

Het komt omdat de stoelen blauw zijn en de cabine nogal donker is t.o.v VIRM en Sprinters


Reageer