Skip to main content
Antwoord

compliment

  • February 5, 2024
  • 3 reacties
  • 223 Bekeken

Ik zat vandaag in de vertraagde ICE van Berlijn naar Utrecht van 10.07. Bij bad Bentheim kregen we te horen dat de trein een uur stil zou blijven staan e  mogelijk helemaal niet verder zou rijden. Twee trein medewerkers (een man en vrouw, beide nederlandstalig) lieten duidelijk merken dat ze dit heel vervelend voor ons vonden. De vrouw riep de informatie die ze had om in alle talen, ondanks dat ze het lastig had met het Duits en moest improviseren. De man bleef op het station dichtbij alle gestrande reizigers en toonde zich ook heel betrokken. Ik wil ze graag een groot compliment geven. Ze lieten zo merken mee te leven. Dat scheelt enorm! Een aanwinst voor de NS. We kregen als troost ook nog gratis koffie en hij liep door de trein om water uit te delen. 

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Appeltje1975 en welkom bij de NS Community,

 

Wat spijtig dat je een vertraging had, maar wat mooi dat je er zo'n positieve draai aan geeft. Ik zal je signaal ook zeker doorzetten want dat waarderen mijn collega's zeer zeker.

3 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2024

Hallo Appeltje1975 en welkom bij de NS Community,

 

Wat spijtig dat je een vertraging had, maar wat mooi dat je er zo'n positieve draai aan geeft. Ik zal je signaal ook zeker doorzetten want dat waarderen mijn collega's zeer zeker.


  • Op het juiste spoor
  • February 20, 2024

Van mij ook een compliment voor de conducteur van de trein van 18.07 uit Utrecht naar Almere. Zo goed hoe ze rustig én kordaat handelde! 


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • February 20, 2024

Hey EllyHil en welkom bij de NS Community.

Wat tof dat je dit meldt! Ik heb jouw berichtje direct doorgestuurd zodat het bij de juiste collega's terecht zal komen.