Ik zat vandaag in de vertraagde ICE van Berlijn naar Utrecht van 10.07. Bij bad Bentheim kregen we te horen dat de trein een uur stil zou blijven staan e mogelijk helemaal niet verder zou rijden. Twee trein medewerkers (een man en vrouw, beide nederlandstalig) lieten duidelijk merken dat ze dit heel vervelend voor ons vonden. De vrouw riep de informatie die ze had om in alle talen, ondanks dat ze het lastig had met het Duits en moest improviseren. De man bleef op het station dichtbij alle gestrande reizigers en toonde zich ook heel betrokken. Ik wil ze graag een groot compliment geven. Ze lieten zo merken mee te leven. Dat scheelt enorm! Een aanwinst voor de NS. We kregen als troost ook nog gratis koffie en hij liep door de trein om water uit te delen.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Appeltje1975 en welkom bij de NS Community,
Wat spijtig dat je een vertraging had, maar wat mooi dat je er zo'n positieve draai aan geeft. Ik zal je signaal ook zeker doorzetten want dat waarderen mijn collega's zeer zeker.
Van mij ook een compliment voor de conducteur van de trein van 18.07 uit Utrecht naar Almere. Zo goed hoe ze rustig én kordaat handelde!
Hey EllyHil en welkom bij de NS Community.
Wat tof dat je dit meldt! Ik heb jouw berichtje direct doorgestuurd zodat het bij de juiste collega's terecht zal komen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.