Ik zocht een plek om een compliment te geven aan NS medewerkers. Gisteren (vrijdag 17/01) nam ik de 19.11 trein van Amsterdam zuid naar Groningen. Bij de overstap in Zwolle zat ik met mijn hoofd ergens anders en kwam ik er in Hoogeveen pas achter dat ik mijn koffer had laten liggen.... Direct de klantenservice gebeld, deze vrouw had contact opgenomen met personeel in de trein. Ondertussen een gemiste oproep, bleek van de conductrice te zijn. Zij had mijn koffer gevonden en zou laten weten hoe ik deze terug kon krijgen. Iets later een telefoontje, ze had gesproken met een collega machinist die met de sprinter van Groningen om 22.10 in Hoogeveen zou aankomen. Deze kon de koffer wel meenemen. Rond 22 stond ik klaar op station Hoogeveen, met een Merci chocolade en kreeg ik de koffer terug! Heb de machinist erg bedankt, maar wou ook via deze weg eens de NS een heel dikke compliment geven!!! Dit meedenken wordt erg gewaardeerd!
Bladzijde 1 / 1
Hallo Rutgersch en welkom bij de NS Community!
Wat fijn om te lezen dat je met hulp van mijn collega's je koffer snel terug hebt kunnen krijgen. Ik zal je compliment intern doorzetten. Tof dat je jouw verhaal hier deelt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.