Skip to main content

Compliment

• February 14, 2025
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

13-02-2024 treinreis van Leiden Centraal naar Nijmegen (17:46)

Vandaag weer eens met de trein gegaan en wat leuk te merken dat de conducteur lol heeft in zijn werk. Begint al met enorm vriendelijk de controles doen, waarbij in de lange rit zelfs twee keer. Toen ik hij daar achter kwam dat hij voor tweede keer langs kwam bij mij, vertaalde hij dit dat ik wel een geluksvogel ben. Dit is toch geniaal!

Toen we aankwamen op Nijmegen (eind station) werd dit vol passie en plezier gemeld via de intercom:”lieve mensen we zijn aangekomen op treinstation Nijmegen, het eindpunt van deze trein. Mocht u nog geen genoeg van ons gekregen hebben, kunt u hier overstappen op …..Ik wens u een prachtige avond en voor die het morgen vieren: een fijne Valentijnsdag”.

Dit is toch waar je blij van wordt! Mijn enorme complimenten aan deze conducteur. Lol in je werk is lol bij de reizigers. Dank je wel!!

3 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • February 14, 2025

Hallo Thijs1983 en welkom bij de NS Community,

Wat een zeer leuk bericht. Vriendelijk bedankt daarvoor. Ik ga dit mooie compliment doorzetten zodat deze bij de persoon in kwestie zal aankomen.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • February 14, 2025

Zou iemand collega's hebben opgeroepen wat leuks te doen met Valentijnsdag? Ik had ook al een conducteur die zijn best deed vanmiddag. "En voor de vrijgezelle dames: zoek je een man die voor je smelt... bouw een sneeuwpop". Misschien wat flauw maar de halve trein zat te lachen, dus ik vond het geslaagd. Mocht deze ook nog doorgegeven kunnen worden, dit was in trein 2663 (17:38 van Amsterdam Centraal richting Almere Centrum).

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • February 15, 2025

Altijd leuk als er ruimte is voor een grapje onderweg. Ik zet je compliment door!