Compliment voor conducteur Gerard Dienst 1831 op 5 februari

  • 6 February 2024
  • 1 reactie
  • 228 Bekeken

Gisteren op weg van Elst naar Harlingen Haven zijn wij in de trein van Zwolle naar Leeuwarden, rit 1831 (even gevraagd voordat we uitstapten 😀) heel goed geholpen door conducteur Gerard. Deze IC liep vertraging op door een overwegstoring. Door een eerdere vertraging in de rit vanaf Arnhem, moesten we de aansluiting in Zwolle al missen en zouden we nu precies op tijd zijn om de boot naar Harlingen te kunnen halen. Met deze tweede vertraging zou dat niet meer gaan lukken. Maar deze vriendelijke en zeer behulpzame conducteur heeft geregeld dat er contact was met de treindienstleiding om de trein naar Harlingen Haven even te laten wachten totdat mijn vrouw en ik en nog een stuk of 6 medereizigers die zich aansloten na de oproep in de trein, allen de aansluiting op de trein en daarmee de boot naar Terschelling hebben gehaald! Wij heel blij dat we daardoor niet 2,5 uur op de volgende boot hoefden te wachten en nog een leuke middag in West Terschelling hebben gehad. 

Gerard, bij deze nogmaals heel hartelijk dank! 


1 reactie

Reputatie 7
Badge

Altijd leuk om dit soort berichten hier te zien verschijnen! Ik heb je compliment gedeeld op ons interne netwerk en hoop dat het hem bereikt! In ieder geval namens deze collega bedankt voor je leuke bericht 👍

Reageer